Banki

Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

T-Mobile zmiana TOiPT-Mobile Usługi Bankowe zmienia tabelę opłat i prowizji. Zmiana nastąpi od 01.05.2017 i dotknie w głównej mierze osoby korzystające z moneyback, a o mających nastąpić zmianach bank poinformował mailowo.

To oczywiście niezbyt dobra wiadomość dla posiadaczy rachunków w tym banku. Nie dość, że od 01 maja trudniej będzie zdobyć zwrot części poniesionych wydatków, to dodatkowo bank obciął maksymalną wysokość moneyback.

Przypominamy, że w chwili obecnej możesz zgarnąć nawet 25 zł jeżeli posiadasz konto Premium albo 15 zł jeżeli posiadasz konto Freemium. Jako klient TMUB można posiadać nawet dwa konta, więc w najlepszym wypadku łącznie można zgarnąć nawet 50 zł moneyback.

Co dobre szybko się kończy, od 1 maja zwrotem będzie mógł być objęty tylko jeden rachunek, dodatkowo bank wprowadza ograniczenie na liczbę wypłaconych premii.

 

Zwrot tylko na jedno konto, maks. 6 wypłat premii

Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto w TMUB, to począwszy od maja zwrot otrzymasz tylko na jedno z nich:

Od 1 maja 2017 r. Promocją Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe będzie mógł zostać objęty wyłącznie jeden Rachunek. W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostanie objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie przystąpienie do Promocji.

TMUB obcina również maks. liczbę wypłacanych premii:

Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy).

Niestety, jeżeli korzystasz z premii TMUB, to Twój licznik został już uruchomiony:

Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek.

 

Kolejne wypłaty premii jeśli masz kredyt w TMUB

Po 6 miesięcznym okresie bank będzie wypłacał premie tylko klientom, którzy posiadają aktywny produkt kredytowy:

Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie, będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia. Za Produkt kredytowy będzie uznawana aktywna Umowa o Pożyczkę / Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku lub aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję.

Jak widać możesz mieć limit w ROR, pożyczkę, ale najłatwiej i najtaniej spełnić warunek uprawniający do wypłaty premii korzystając z darmowej karty kredytowej (zobacz jak działa karta i kiedy jest za darmo):

 

Nowi klienci

W nieco lepszej sytuacji są nowi klienci banku. Osoby te przez 6 miesięcy będą otrzymywać premie bez konieczności posiadania dodatkowego produktu kredytowego:

Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy).

 

Oczywiście po okresie „promocji” nowy klient staje się „starym” klientem i:

Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie, będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia. Za Produkt kredytowy będzie uznawana aktywna Umowa o Pożyczkę / Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku lub aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję.

Tutaj znajdziesz:

  • regulamin promocji zwrot za zakupy dla klientów TMUB (pdf, maj 2017)
  • taryfa opłat i prowizji TMUB dla klientów indywidualnych (pdf, maj 2017)

I jak to już opisywaliśmy powyżej najłatwiej i najtaniej spełnić warunek uprawniający do wypłaty premii korzystając z karty kredytowej:

Zobacz też gdzie najłatwiejsza pożyczka?

 

Gdzie jeszcze moneyback

Możesz zaakceptować wprowadzone zmiany TMUB, możesz również zamknąć konto albo/i równolegle korzystać z innych programów, które wciąż oferują zwrot części poniesionych wydatków. Większość z nich opisywaliśmy na blogu, kliknij w link, aby poznać szczegóły:

Tradycyjnie zapraszamy do zestawienia najlepszych lokat bankowych, wraz z wpisem lokaty bankowe, które prezentujemy w nieco innej formie niż w poprzednich miesiącach oraz do rankingu najlepszych lokat bankowych i do zapoznania się z hitem ostatnich dni Duetem Lokat od Toyota Bank.

Zapraszamy też do zestawienia kont osobistych, w którym znajdziesz również konta TMUB, oczywiście jeszcze sprzed zmian (bo te wchodzą dopiero w maju), ale już z notatką dot. modyfikacji, które mają nastąpić.

 

👉 Najlepsze promocje (wybrane):

Motokarta Citibank-BP z bonusem do 1200 zł

Motokarta Citibank-BP z bonusem do 1200 zł

⚡Lokata na NOWE ŚRODKI Santander Consumer Bank (bez konta) - 4,5% do 400 tys. zł - oprocentowanie i opinie

⚡Lokata na NOWE ŚRODKI Santander Consumer Bank (bez konta) – 4,5% do 400 tys. zł – oprocentowanie i opinie

⚡Oprocentowanie VeloBank 5,6% lokata na NOWE ŚRODKI

⚡Oprocentowanie VeloBank 5,6% lokata na NOWE ŚRODKI


Podziel się opinią / komentarzem Anuluj pisanie odpowiedzi

Podaj wynik działania: trzy odjąć jeden. Odpowiedź wpisz słownie*  

5 komentarze

  1. Janek wyraził(-a) opinię o Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

    Narzekacie, ale zostało już niewiele miejsc, gdzie jeszcze można dostać jakikolwiek zwrot. A karta kredytowa wcale nie jest taka straszna. Jak się jej umiejętnie używa to można za darmo korzystać z pieniążków bankowych.

  2. klientka wyraził(-a) opinię o Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

    Poszkodowani na tym zostają najbardziej klienci, którzy teraz otwierają konta. Ktoś o tym wiedząc poczeka z tym do maja. Więc tracą na tym klientów teraz. Dlaczego mają być poszkodowani, niech przynajmniej te 6 miesięcy będzie sprawiedliwie dla każdego, a nie tylko dla nowych klientów. Czy jest wyraźnie w tym regulaminie napisane, że te 6 miesięcy dotyczy nowych klientów a nie wszystkich?

    • admin wyraził(-a) opinię o Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

      TMUB wysyłał inf. mailowo, w tekście zacytowano wybrane fragmenty. Dodatkowo do wpisu dołączono TOiP oraz regulamin, które będą obowiązywały od 1 maja.

      W §5 regulaminu są m.in. zapisy:
      Premia, o której mowa w niniejszym paragrafie ma na celu promocję oferty Banku, a w szczególności Kart debetowych i Kart kredytowych oraz zachęcenie Klientów do jak najczęstszego korzystania z Kart wydawanych przez Bank.
      2. W przypadku Konta Freemium Premia jest naliczana maksymalnie przez 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od miesiąca, w którym została wypłacona po raz pierwszy i pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 200 zł. Premia naliczana będzie w postaci zwrotu 5% od kwoty Transakcji. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 15 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu kwoty zwrotu 15 PLN w danym miesiącu, zwrot za Transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok.
      3. W przypadku Konta Premium Premia jest naliczana maksymalnie przez 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych, począwszy od miesiąca, w którym została wypłacona po raz pierwszy i pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 500 zł. Kwota należnego zwrotu wynosi 25 PLN w danym miesiącu.
      4. Premia, o której mowa w ustępach 2 i 3 zostanie wypłacona także po upływie terminu, o którym mowa w ustępach 2 i 3, za każdy z miesięcy, na koniec którego Uczestnik będzie posiadał co najmniej jeden Produkt kredytowy (obowiązuje od 1 maja 2017 r.).

      Tak jak każdy z nas może wypowiedzieć umowę o wybrany produkt, tak samo i bank (niestety) może zmienić „zasady gry”, informując nas o tym z min. 2 miesięcznym wyprzedzeniem. Czy stracą klientów? Na pewno będą tacy, którzy odejdą, ale podejrzewam, że będą również tacy, którzy złożą wniosek o KK czy inny produkt kredytowy. Obstawiam, że wzięli to pod uwagę planując ww zmianę.

      ps) przepraszam za zwłokę, weekend :)

  3. klientka wyraził(-a) opinię o Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

    Jeżeli ktoś dostanie pierwszą premię w marcu np. i 5 kolejnych może otrzymać to dlaczego ostatnią dostanie w maju, jeżeli to będzie trzecia dopiero? Po za tym T-mobile straci tylko przez to klientów, bo wolę przejść do innego banku wydać mniej by mieć darmowe konto z kartą albo wcale niż musieć wydawać koniecznie 500zł i nie dostawać moneybacku. Tylko to trzymało mnie przy tym koncie, bo inne mają mniejsze wymagania do tego by konto było darmowe z kartą.

    • admin wyraził(-a) opinię o Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe (od 01.05.2017), zmniejszenie moneyback

      Bo tak zapisali w regulaminie promocji? Nie jest tak, że posiadając jakiś produkt czy usługę bank nie może ich zmienić. Może wprowadzać zmiany, ale musi poinformować nas o tym co najmniej 2 miesiące wcześniej. My klienci możemy się na to zgodzić lub nie i zamknąć konto.