BGŻ BNP Paribas Konto plus Premia – uzupełnij dane

Przyszedł czas na uzupełnienie danych w promocji Konto plus Premia BGŻ BNP Paribas, banku, który w międzyczasie stał się BNP Paribas. Przypominamy, bo czasu jest niewiele, należy to zrobić do 25.06.2019, a informacje o przyznaniu premii bank rozsyłał do 19.06.2019. W artykule też kilka słów o tym co zrobić, gdy maila z informacją nie będzie.

Warunki promocji – skrót

Skrócone warunki promocji, pełny opis pod:

Po dopełnieniu formalności i podpisaniu umowy, ale nie później niż do 30.04.2019:

W miesiącach maj – lipiec 2019 (w każdym z 3 miesięcy)

Po spełnieniu tych warunków otrzymasz: 50 zł premii i 100 zł premii.

Nagrody

50 zł premii – pierwszą nagrodę otrzymasz do 30.06.2019. Wcześniej, bo do 19.06.2019 organizator promocji przyśle Ci informacje o spełnieniu warunków promocji. Na wiadomość należy zareagować i do 25.06.2019 uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii – przypominamy, że to bonus za otwarcie konta i aktywację aplikacji mobilnej.

50 zł premii – drugą nagrodę otrzymasz do 30.06.2019 (inf. mailowa do 19.06) – jest to bonus za zapewnienie wpływu i wykonanie płatności w maju

100 zł premii – trzecią nagrodę otrzymasz do 30.08.2019 (inf. do 19.08) – jest to bonus za zapewnienie wpływu i wykonanie płatności w czerwcu i lipcu.

 

Warunki spełnione i brak maila?

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji.

Kwestia ta opisana jest w regulaminie (plik PDF na https://kontopluspremia.bnpprofi.pl/regulamin.pdf ), bannery wskazują na promocję MamBonus BNP Paribas: 400 zł do wydania na Allegro, do Douglas, Empiku lub RTV Euro AGD oraz promocja otwarta na eŚwiat

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontopluspremia@bnpprofi.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
  5. Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 6 – 12 Regulaminu.
  6. Z uwzględnieniem postanowień Umowy ramowej dotyczących zastrzeżeń do Zestawienia transakcji, Klient oraz osoba wnioskująca o zawarcie Umowy ma prawo do wniesienia reklamacji – skierowanego do Banku wystąpienia, zawierającego zastrzeżenia telefoniczne dotyczące usług świadczonych przez Bank lub jego działalności. W przypadku reklamacji stanowiących zgłoszenie Transakcji nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych roszczenia Posiadacza względem Banku z tytułu takich Transakcji wygasają, jeśli nie zostaną zgłoszone w terminie 13 miesięcy od dnia wykonania Transakcji lub od dnia, w którym Transakcja miała być wykonana.
  7. Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną – w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bgzbnpparibas.pl.
  8. Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
  9. Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2018 r., poz. 2038 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  10. Rozpatrzenie i udzielenie przez Bank odpowiedzi na reklamacje dotyczące Transakcji Płatniczych i innych usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych (Dz.U. 2017 r., poz. 2003 z późn.zm.), świadczonych przez Bank odbywa się na zasadach wskazanych w ust. 9 powyżej, jednakże nie może nastąpić później niż w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji, a w szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem, a w przypadku odpowiedzi udzielonych na piśmie nadanie pisma w placówce pocztowej operatora wyznaczonego, tj. operatora zobowiązanego do świadczenia powszechnych usług pocztowych.
  11. Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń Klienta wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy ramowej. Klient może ponadto wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, zgodnie z ustawą o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
  12. W przypadku nieuwzględnienia przez Bank roszczeń wynikających z reklamacji Klientowi przysługuje prawo odwołania się do Rzecznika Klienta Banku.



Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Przed ewentualnym skorzystaniem z produktu lub usługi zawsze przeczytaj umowę oraz zapoznaj się ze szczegółową kartą produktu lub usługi. Pamiętaj też, że decyzje podejmujesz na własną odpowiedzialność. Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją wcześniej wymienionych warunków. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych. Regulamin: https://bankomaniacy.pl/regulamin/ | Polityka prywatności https://bankomaniacy.pl/polityka-prywatnosci/