Posiadasz konta w wielu bankach i jeden numer telefonu? Korzystając z tego numeru telefonu wykonujesz przelewy BLIK na telefon wieczorem albo w sobotę lub niedzielę. Ale operacja nie udała się, dostajesz komunikat o treści Podany rachunek źródłowy jest taki sam, jak docelowy albo Rachunek źródłowy i docelowy nie mogą być takie same lub podobnie brzmiący. O co chodzi?
Testując promocje bankowe posiadam konto w więcej niż jednym banku. Często przelewam środki między bankami korzystając z szybkich przelewów na telefon BLIK.
Czy dla każdego banku mam przypisany inny, dedykowany numer telefonu? Nie, posiadam tylko jeden numer telefonu, który używam do płatności blik i przełączam pomiędzy bankami. Po szczegóły odsyłam do podlinkowanych wpisów, ale w skrócie:
Jeśli chcę wykonać przelew w drugą stronę, to:
Postępując tak jak powyżej, mogę przelewać środki pomiędzy bankami z BLIK – pieniądze w ciągu kilku sekund trafiają na rachunek w drugim banku. Oczywiście przelewy te działają w obydwie strony
Rejestrując numer telefonu do przelewów BLIK w jednym z banków, numer ten (najprawdopodobniej) nie wyrejestrował się z aplikacji mobilnej drugiego banku. Próbując wykonać przelew system bankowy / BLIK zachował się jak najbardziej poprawnie zwracając komunikat:
albo
Pod bannerem pożyczka gotówkowa Pekao.
Na wstępie tego akapitu uprzedzam, że nie wiem co mogło się stać. Być może były jakieś chwilowe problemy dostępem do internetu albo chwilowe problemy z aplikacją mobilną banku.
A co można zrobić? Wystarczy, że wejdziesz w ustawienia aplikacji mobilnej wybranego banku (banków) i wyrejestrujesz numer telefonu, który po chwili możesz ponownie zarejestrować. To wszystko!
Cała operacja powinna zająć Ci nie więcej niż 5 minut. Po wykonaniu przelewy wykonują się ponownie, powodzenia
Odsyłamy raz jeszcze do wpisu: przelew BLIK w sobotę, przelew BLIK w niedzielę i jak to już nieraz bywało zapraszam do naszych zestawień.