Od 15 lutego BLIK dostępny jest dla klientów detalicznych Raiffeisen Polbank. Oczywiście aby korzystać z systemu BLIK należy posiadać rachunek bieżący w Raiffeisen Polbank, a na swoim smartfonie należy zainstalować i aktywować aplikację Mobilny Portfel wraz z funkcjonalnością BLIK.
Poniżej informacje ze strony raiffeisenpolbank.com:
BLIKIEM zapłacisz wszędzie tam, gdzie umieszczone jest logo BLIK w sklepach stacjonarnych, internetowych i urzędach.
Płacąc BLIKIEM masz pełną kontrolę, wszystkie transakcje widzisz w systemie bankowości internetowej
R-Online i w aplikacji Mobilny Portfel. W każdym momencie możesz włączyć i wyłączyć możliwość płatności BLIK, zmienić limity transakcji zarówno w R-Online jak i w aplikacji Mobilny Portfel.
Podstawowym mechanizmem identyfikacyjnym w systemie płatności mobilnych BLIK są jednorazowe
6-cyfrowe kody, ważne przez 2 minuty. Kod wyświetlany jest w aplikacji Mobilny Portfel. Należy go przepisać, płacąc na stronie sklepu internetowego, w bankomacie lub terminalu płatniczym. Transakcję zatwierdza się hasłem mobilnym w aplikacji, za wyjątkiem sytuacji, gdy włączona zostanie opcja 3 transakcji dziennie na kwotę do 50 PLN bez zatwierdzania hasłem mobilnym.
Klientom Raiffeisen Polbank gratulujemy