Konto Maksymalne z premią – uzupełnij dane w promocji BGŻ BNP Paribas
Nadszedł czas na uzupełnienie danych w promocji Konta Maksymalnego BGŻ BNP Paribas, w ramach której było do zdobycia do 250 zł, a bank BGŻ BNP nagradzał za regularność.
Co należało zrobić – przebieg promocji w skrócie:
- do 31.08.2018 złożyć wniosek na stronie promocji
- do 17.09.2018 zawrzeć z bankiem umowę o konto i wydawaną do niego kartą oraz dostęp do bankowości elektronicznej.
Aby uzyskać 100 zł za wpływy:
- w okresie od września do listopada (w każdym z tych trzech miesięcy): zapewnić na konto wpływy w wysokości min. 1 000 zł
- wpływem nie mógł być przelew z Twojego konta w BGŻ BNP Paribas lub BGŻ Optima (lub w ramach BGŻ ale od osoby, która nie jest z Tobą właścicielem ani współwłaścicielem konta). Wpływem mógł być oczywiście przelew z Twojego konta w innym banku lub innej osoby.
Aby zgarnąć kolejne 150 zł premii w każdym z 6 miesięcy obowiązywania promocji należało:
- wykonać minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę min. 300 zł
Bank premiował każdą transakcję na kwotę min. 5 zł, za każdą taką transakcję dawał złotówkę, banner wskazuje na lokatę bezkarną BGŻ Optima.
Informację o przyznaniu powinna znaleźć się znaleźć w Twojej skrzynce pocztowej do 17.12.2018 r., a jej wypłata nastąpi do 31.12.2018 r.
👉 Wcześniej, bo do 27.12.2018 należy zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku do wypłaty premii – uzupełnienie danych nie powinno zająć więcej niż 5 – 10 minut, o czym przypominamy 👈
Brak maila?
Spełniłeś(-aś) warunki promocji, ale nie otrzymałeś(-aś) e-maila z informacją o przyznaniu nagrody? Na początku sprawdź foldery typu spam, kosz, oferty itp., w których często ląduje tego typu korespondencja. Jeżeli jednak nie znajdziesz wiadomości z informacją o przyznaniu nagrody nie pozostaje nic innego, jak złożyć reklamację (bannery wskazują na promocyjne: lokata na nowe środki Getin Bank oraz lokata HIT Idea Bank).
Postępowanie reklamacyjne opisano w regulaminie, które cytujemy dosłownie:
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@premiazaregularnosc.pl.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 6 – 8 Regulaminu.
- Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną – w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bgzbnpparibas.pl.
- Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
- Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2017 r., poz. 2270 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Co jeszcze od BGŻ BNP Paribas?
Poza opisywaną ofertą, bank BGŻ BNP Paribas to przede wszystkim
- konto na zakupy z premią (banner), które przedstawialiśmy już na blogu oraz na LokataKonto.pl – odsyłamy do podlinkowanego wpisu
oraz
A jeśli szukasz lokat sprawdź ofertę lokat internetowego oddziału BGŻ BNP Paribas (BGŻ Optima), o której wspomnieliśmy już na początku wpisu oraz inne promocyjne oferty, których bannery również znajdziesz powyżej:
Szczegółowe informacje dla każdej z lokat na podlinkowanych stronach.
Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Przed ewentualnym skorzystaniem z produktu lub usługi zawsze przeczytaj umowę oraz zapoznaj się ze szczegółową kartą produktu lub usługi. Pamiętaj też, że decyzje podejmujesz na własną odpowiedzialność. Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją wcześniej wymienionych warunków. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych. Regulamin: https://bankomaniacy.pl/regulamin/ | Polityka prywatności https://bankomaniacy.pl/polityka-prywatnosci/