Uzupełnij dane w promocji BNP Paribas: Chwyć premię i Przedwiośnie z kontem

Chwyć premię i Przedwiośnie z kontem – mamy finalizację 2 promocji BNP Paribas. Jeśli dane Ci było wziąć udział w jednej z nich, to sprawdź skrzynkę pocztową, w której powinien znaleźć się e-mai informujący o przyznaniu premii.

Zachęcamy też do zapoznania się z aktualną promocją BNP Nadal zostań w domu z premią do 200 zł w gotówce lub do 250 zł w bonach Allegro oraz Kupuj z domu z premią do 210 zł.

Szczegółowe dane pod wskazanymi odnośnikami, poniżej także skrót.

Chwyć premię

Aby skorzystać z oferty i zgarnąć do 350 zł w gotówce należało:

💰100 zł premii – aby je otrzymać:

💰250 zł premii – aby je otrzymać w kwietniu i maju 2020 (w każdym z miesięcy):

O przyznaniu premii w promocji „Chwyć premię” BNP Paribas poinformuje Cię na adres email podany w procesie rejestracji:

👉Uwaga❗ Do 26.04.2020 wypełnić informacje niezbędne do wypłaty premii.

A po bannerami dwie aktywne promocje BNP:

 

Przedwiośnie z kontem

Aby skorzystać z oferty i zgarnąć do 250 zł w gotówce:

💰50 zł premii otrzymasz już za samą rejestrację i podpisanie umowy z BNP Paribas❗

💰100 zł premii – aby je otrzymać w kwietniu 2020:

💰100 zł premii – aby je otrzymać w maju 2020:

O przyznaniu premii w promocji „Przedwiośnie z kontem” BNP Paribas poinformuje Cię na adres email podany w procesie rejestracji:

👉Uwaga❗ Na pierwszą wiadomość należy zareagować i do 26.04.2020 wypełnić informacje niezbędne do wypłaty premii, a pod bannerem alternatywna promocja z premią 200 zł z kontem online od Millennium (i +20 zł na pyszne.pl – jeśli konto otworzysz online).

 

Brak maila?

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji.

Jak napisać reklamację w promocji Chwyć premię? Odsyłamy do regulaminu CHWYĆ PREMIĘ.

Jak napisać reklamację w promocji Przedwiośnie z kontem? Odsyłamy do regulaminu: PRZEDWIOŚNIE Z KONTEM.

🚩W skrócie: reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji należy zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:

Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail => sprawdź też Konto Przekorzystne Pekao z premią do 200 zł (konto otworzysz online).

 

Zajrzyj do naszych zestawień

W których znajdziesz:

A pod bannerem obok nowość -> Lokata Facto z oprocentowaniem nawet do 4% – szczegóły na wskazanej stronie www, albo sprawdź zasady promocji:

Nadal zostań w domu i zgarnij premię




Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Przed ewentualnym skorzystaniem z produktu lub usługi zawsze przeczytaj umowę oraz zapoznaj się ze szczegółową kartą produktu lub usługi. Pamiętaj też, że decyzje podejmujesz na własną odpowiedzialność. Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją wcześniej wymienionych warunków. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych. Regulamin: https://bankomaniacy.pl/regulamin/ | Polityka prywatności https://bankomaniacy.pl/polityka-prywatnosci/