Uzupełnij dane w promocji mBank „Twoje Konto z Bonusem i Premią”

Przypominamy o konieczności uzupełnienia danych w promocji mBank Twoje Konto z Bonusem i Premią, w ramach której było do zdobycia do 250 zł w gotówce, bon 50 zł do Biedronki oraz do 250 zł w programie poleceń, a dodatkowo ciekawa oferta dla oszczędzających: 2,5% do 20.000 zł do końca września br.

Twoje Konto z Bonusem i Premią mBank – najnowsza edycja promocji, bardzo proste warunki

Zasady – skrót

Promocja dedykowana była dla osób, które począwszy od 01.01.2017 r. nie były lub nadal nie są

Aby wziąć udział w promocji należało zarejestrować się na stronie oferty do 31 marca, zaakceptować regulamin, włączyć moje cele i najpóźniej do 15 kwietnia podpisać umowę o konto i kartę.

Aby zgarnąć 100 zł na start oraz 50 zł do sklepów Biedronka najpóźniej do końca miesiąca po miesiącu przystąpienia do promocji należało:

To wszystko, nagrody:

Postępowanie reklamacyjne

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to mail z powiadomieniem nie dotarł? Zacznij od sprawdzenia folderów:

do których często lądują tego typu wiadomości. Jeśli nie znajdziesz maila, to nie pozostaje nic innego, jak złożyć reklamację, poniżej sposób postępowania (z regulaminu https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl/regulamin.htm):

  1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce „REKLAMACJE” lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 31.07.2019 r.
  2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu lub Premii, a w przypadku reklamacji przesyłanych drogą pocztową, również adres korespondencyjny.
  3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.
  5. Niezależnie od postanowień określonych powyżej, Uczestnik, będący konsumentem, ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016 poz. 1823). W tym celu Uczestnik może zwrócić się z wnioskiem o rozpoznanie sprawy na drodze pozasądowej m.in. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej; Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub o pomoc do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Wszystkie powyższe pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny.
  6. Reklamacje osób, które nie zarejestrowały Profilu Uczestnika w Serwisie nie będą rozpatrywane przez Organizatora.



Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Przed ewentualnym skorzystaniem z produktu lub usługi zawsze przeczytaj umowę oraz zapoznaj się ze szczegółową kartą produktu lub usługi. Pamiętaj też, że decyzje podejmujesz na własną odpowiedzialność. Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją wcześniej wymienionych warunków. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych. Regulamin: https://bankomaniacy.pl/regulamin/ | Polityka prywatności https://bankomaniacy.pl/polityka-prywatnosci/