Uzupełnij dane w promocjach BGŻ BNP Paribas: Zyskownie w Koncie, Bonus dla Ciebie

Nadszedł czas na uzupełnienie danych w dwóch promocjach BGŻ BNP Paribas: Zyskownie w Koncie oraz Bonus dla Ciebie. Jeśli dane Ci było uczestniczyć w wybranej ofercie, to sprawdź skrzynkę pocztową i wypełnij dane niezbędne do wypłaty premii.

W przypadku obydwu poniższych promocji (jak i innych) posiadanie lokat BGŻ Optima nie stanowiło problemu – mimo, że to ten sam bank, to obowiązują odrębne umowy ramowe.

 

Zyskownie w koncie – zasady promocji

Tutaj opisaliśmy promocję Zyskownie w Koncie, promocja dostępna była do 25.11.2018 i aby skorzystać z oferty należało (w skrócie):

W kolejnych krokach w grudniu 2018 i styczniu 2018:

W lutym i marcu 2019 (podobnie jak w poprzednich miesiącach):

Banner obok wskazuje na lokatę bezkompromisową BGŻ Optima.

 

Bonus dla Ciebie

Tutaj opisaliśmy promocję Bonus dla Ciebie aby otrzymać pierwsze 50 zł, po podpisaniu umowy należało:

Po spełnieniu powyższych warunków otrzymasz 50 zł w gotówce. O przyznaniu tej nagrody zostaniesz poinformowany(-a) do 15.02.2019, a do 25.02.2019 należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii, 50 zł zostanie wypłacone do 28.02.2018.

Aby otrzymać kolejne 100 zł należy w lutym i marcu 2019 (w każdym z miesięcy):

Po spełnieniu ww warunków otrzymasz 100 zł w gotówce. Informację o przyznaniu nagrody otrzymasz do 19.04.2019 r, a 100 zł wpłynie na konto do 30.03.2019.

Szczegółowe informacje w podlinkowanych wpisach, a banner wskazuje na lokatę bezkarną BGŻ Optima.

 

Warunki spełnione i brak maila?

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji.

Zyskownie w Koncie – reklamacja

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@zyskowniewkoncie.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
  5. Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 6 – 8 Regulaminu.
  6. Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną – w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bgzbnpparibas.pl.
  7. Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
  8. Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2017 r., poz. 2270 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Bonus dla Ciebie – reklamacja

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@bonusdlaciebie.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
  5. Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 6 – 8 Regulaminu.
  6. Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w każdej jednostce Banku obsługującej klientów albo przesyłką pocztową na adres ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 321 123 lub 22 134 00 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w każdej jednostce Banku obsługującej klientów, drogą elektroniczną – w systemie bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie internetowej www.bgzbnpparibas.pl.
  7. Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
  8. Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2018 r., poz. 2038 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

 

Inne promocje

Promocja BGŻ BNP Paribas za szybko się skończyła?! Nie zdążyłeś(-aś) skorzystać z oferty? Sprawdź też inne obowiązujące oferty, które przedstawiamy na blogu oraz na LokataKonto.pl, dwie pierwsze to oferty BGŻ BNP Paribas:

oraz

A w innych:

 

Lokaty i konta

Oczywiście wszystkie prezentowane lokaty i konta oszczędnościowe to produkty bankowe z gwarancjami BFG (Bankowy Fundusz Gwarancyjny) – jeśli jest inaczej, to wyraźnie o tym informujemy!

A jeśli chcesz wiedzieć ile zarobisz na lokacie, skorzystaj z kalkulatora zysków z lokat, możesz przejść na wybraną stronę albo … kalkulator znajdziesz także pod koniec każdego z wpisów prezentujących lokaty i konta oszczędnościowe na LokataKonto.pl.

Dla wybranych lokat i kont istniej możliwość ulokowania dużych kwot, dla innych skorzystania z wysokiego oprocentowania albo też jest też możliwość zerwania lokaty bez utraty odsetek, np.

albo też najnowsza odsłona promocji (pod bannerem)

Specyficznym rodzajem są też lokaty bez konta, do uruchomienia których nie musisz wiązać się z bankiem zakładając konto czy wnioskując o inne produkty, wspomniane powyżej lokaty: na nowe środki od Getin, beztroska od Idea Bank i bezkarna z Optimy również można tam znaleźć.




Treści zawarte na tym portalu mają wyłącznie charakter informacyjno-reklamowy (nie odpowiadamy również za treści witryn, do których prowadzą odnośniki z naszego portalu) i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Przed ewentualnym skorzystaniem z produktu lub usługi zawsze przeczytaj umowę oraz zapoznaj się ze szczegółową kartą produktu lub usługi. Pamiętaj też, że decyzje podejmujesz na własną odpowiedzialność. Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją wcześniej wymienionych warunków. Znaki towarowe użyte jedynie w celach informacyjnych. Regulamin: http://bankomaniacy.pl/regulamin/ | Polityka prywatności http://bankomaniacy.pl/polityka-prywatnosci/