Otrzymaliśmy informację prasową związaną z programem Dobry Start, którą dzielimy się z Państwem. Już od 1 lipca w ramach rządowego programu wsparcia polskich rodzin „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Świadczenie przyznawane jest bez względu na dochód rodziny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
Nie posiadasz konta Getin Bank? Sprawdź Konto Proste Zasady od Getin Bank, do zdobycia do 800 zł w bonach w ramach programu poleceń Getin Banku.
Świadczenie Dobry Start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, będą otrzymywać świadczenie aż do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Wniosek o świadczenie na nowy rok szkolny 2020/2021 można składać online od 1 lipca do 30 listopada br. w Bankowości Internetowej Getin Banku. Na stronie Getin Banku powstała również dedykowana zakładka ze szczegółowymi informacjami o Programie „Dobry Start”: www.getinbank.pl/program-dobry-start
W przypadku wniosków złożonych w lipcu i sierpniu, rodziny otrzymają wyprawkę nie później niż 30 września. Wnioski złożone w kolejnych miesiącach będą rozpatrzone i wypłacone najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy od dnia ich złożenia.
Pod bannerem w tym akapicie Konto Proste Zasady, o którym wspomnieliśmy powyżej, dodatkowe informacje o programie poleceń Getin Bank na podlinkowanej stronie oraz stronie oferty, na którą odsyłamy (banner).
Getin Bank to:
o których wspomnieliśmy powyżej, ale także propozycje dla oszczędzających:
Po dodatkowe informacje odsyłamy na wskazane strony www.