BGŻ Konto Optymalne z bonem Ikea – uzupełnij dane

Konto Optymalne z bonem Ikea – jeśli brałeś(-aś) udział w promocji, to sprawdź skrzynkę pocztową, do 14.02.2018 powinieneś(-aś) otrzymać informację o przyznaniu nagrody .

Przypominamy, że aby skorzystać z promocji należało być nowym klientem banku, lub osobom która nie posiadała konta w banku od co najmniej 3 lat. BGŻ BNP Paribas Konto OptymalneW kolejnych krokach, po uprzedniej rejestracji na stronie promocji należało w styczniu 2018:

  • zapewnić wpływ na konto w łącznej kwocie min. 1000 zł
  • wykonać płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł
  • zalogować się w bankowości internetowej Pl@net

Spełniłeś(-aś) warunki? Sprawdź skrzynkę pocztową, w wiadomości znajdziesz link prowadzący do strony, na której musisz podać adres, na który zostanie wysłana karta podarunkowa Ikea.

Należy to zrobić do 26.02.2018, a wysyłka nagród nastąpi do 28.02.2018

 

Konta BNP Paribas

Oferta "BGŻ Konto Optymalne z bonem Ikea – uzupełnij dane" już niedostępna albo nie możesz z niej skorzystać? Sprawdź inne konta BNP Paribas w promocji lub przejdź do szczegółowego opisu "BGŻ Konto Optymalne z bonem Ikea – uzupełnij dane"

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie logo

Konto osobiste

ROR

konto z BLIK;

Ekstra bonus

❗sprawdź nagrody❗

Karta Otwarta na Świat
Karta Otwarta na Świat logo

Konto osobiste

ROR

Konto dla

klienci ind.

Karta Otwarta na eŚwiat
Karta Otwarta na eŚwiat logo

Konto osobiste

ROR

konto z BLIK;

Konto dla

klienci ind.

 

Odsyłamy też do wpisu BGŻ BNP Paribas: do 300 premii za płatności mobilne i 100 zł do Ikea, we wpisie zamieszczamy również bannery do innych promocji.

Zobacz też:

 

Warunki spełnione i brak maila?

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji.

Kwestia ta opisana jest w regulaminie:
Nest Bank konto osobiste i 200 zł premii z Rodzina 500 plus

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@kontodladomu.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeżeli wyraża on chęć otrzymania odpowiedzi mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
  4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
  6. Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 7 – 10.
  7. mBank eKonto ze zwrotem do 650 zł (do 130 zł miesięcznie)Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w Oddziałach lub Centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres Centrali Banku, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 367 847 lub +48 22 566 93 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w Oddziale, drogą elektroniczną – systemami bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie Internetowej Banku.
  8. Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
  9. Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2016 roku, poz. 892 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.ING Bank Śląski Konto Direct
  10. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji ze względu na konieczność uzyskania w tym zakresie dodatkowych informacji lub dokumentów, w tym także od innych instytucji uczestniczących w realizacji lub rozliczeniu reklamowanej transakcji (np. inny bank – w przypadku reklamacji dotyczącej wypłaty w bankomacie, należącym do tego banku, bądź inny podmiot – w przypadku transakcji dokonanej w punkcie handlowo-usługowym), Bank, pomimo niezakończenia postępowania reklamacyjnego, warunkowo uznaje rachunek kwotą reklamowanej transakcji. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, Bank obciąża odpowiedni rachunek posiadacza kwotą warunkowego uznania.
  11. Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń Klienta wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy.

 

 

👉 Najlepsze promocje (wybrane):

⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)

⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)

Z kodem Santander tańszy kredyt w Santander Consumer Banku

Z kodem Santander tańszy kredyt w Santander Consumer Banku

Pierwsza pożyczka Vivus za 0 zł – od 100 do 3000 zł od Vivus na 61 dni z RRSO 0%

Pierwsza pożyczka Vivus za 0 zł – od 100 do 3000 zł od Vivus na 61 dni z RRSO 0%


Podziel się opinią / komentarzem

Podaj wynik działania: trzy odjąć jeden. Odpowiedź wpisz słownie*