Osobom, które wzięły udział w promocji EnveloKonta z premią 50 zł przypominamy o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty nagrody. Należy to zrobić nie później niż do 14.08.2018 (dla przypomnienia: EnveloBank to cyfrowy oddział Banku Pocztowego).
Na Państwa skrzynki powinien już trafić mail o treści:
Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii w promocji organizowanej przez – Trader.com (Polska) sp. z o.o. i Bank Pocztowy – właściciela marki Envelobank!
Aby Premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o zalogowanie się do Serwisu Promocji pod adresem envelokonto2.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza.
Konieczne jest podanie numeru rachunku EnveloKonto (bez spacji), imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania. W danych adresowych prosimy nie używać znaków: przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów.
Dane należy uzupełnić do dnia 14.09.2018.
Premia zostanie wypłacona do dnia 21.09.2018
Zaloguj się na envelokonto2.zpremia.pl i uzupełnij dane niezbędne do przekazania Premii.
Nie pozostaje więc nic innego, jak uzupełnić wymagane dane i oczekiwać na wypłatę premii!
Proszę pamiętać o nieprzekraczalnym terminie 14.08.2018 (przyszły piątek), a poniżej oryginalna wiadomość w formie graficznej:
Nie masz konta EnveloBank? – sprawdź ofertę poniżej (banner).
Brak maila?
Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to nie otrzymałeś(-aś) maila informacyjnego? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów pocztowych typu kosz, spam, oferty itp.
Jeśli nie znajdziesz w nich wiadomości od EnveloBank, to mimo wszystko spróbuj zalogować się na stronie promocji (envelokonto2.zpremia.pl). Jeżeli uda Ci się to zrobić, to prawdopodobnie wszystko jest w porządku, tylko email „zaginął w akcji”, jeżeli nie – nie pozostaje nic innego, jak złożyć reklamację.
Poniżej wytyczne z regulaminu, które cytujemy dosłownie:
- Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać do Organizatora na adres email: envelokonto2@zpremia.pl.
- Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres e-mail wskazany podczas zakładania Profilu Uczestnika.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Wniosku Internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu Wniosku Internetowego) oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii, Premia zostanie przekazana na EnveloKonto w ciągu 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Profilu Uczestnika danych, o których mowa w §4 ust. 3 Regulaminu.
Skorzystanie przez Uczestnika z procedury reklamacji nie wyłącza ani nie ogranicza możliwości dochodzenia przez Uczestnika swoich praw na drodze sądowej lub pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu Uczestnik może zwrócić się z wnioskiem o rozpoznanie sprawy na drodze pozasądowej m.in. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej; Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub o pomoc do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Wszystkie powyższe pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny.
- W wykonaniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Organizator informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego, pozasądowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.
- Zasady składania reklamacji do Banku w sprawach dotyczących Wniosku Internetowego, Umowy o EnveloKonto określone są w dokumentach wskazanych w §2 ust.9 Regulaminu.
EnveloKonto EnveloBank – dodatkowe informacje o koncie Envelo, w tym również o moneyback za e-zakupy, po które zapraszamy na Lokata Konto PL.
Przypominamy też o bardzo dobrej ofercie Banku Millennium, która wkrótce się kończy:
- konto 360 stopni z premią 200 zł po spełnieniu prostych warunków promocji (banner), a szczegółowe inf. w podlinkowanym wpisie;
a dla oszczędzających:
- dodatkowo, również w ramach Banku Millennium, możliwość ulokowania do 100.000 zł na 2,7% na koncie Millennium Profit w nieustającej (jak na razie) promocji konta oszczędnościowego tego banku
oraz
- 5% moneyback z kartą kredytową Millennium u wybranych partnerów banku – szczegóły, w tym lista miejsc ze zwrotami, w podlinkowanym wpisie
👉 Najlepsze promocje (wybrane):
![]() Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek |
![]() Millennium Profit – konto oszczędnościowe 6,25% do 100 tys. zł (⚡edycja 66) |
![]() |
2 komentarze
Ja nie mam formularza po zalogowaniu się z linku z maila… Jedynie duży napis KONIEC ZAKOŃCZONY
Ja na stronie promo widzę „Zaloguj” na górze strony po środku