Wszystkim tym, którzy uruchomili Konto Otwarte na Ciebie w ramach promocji BNP Paribas Majowa Premia przypominamy o konieczności uzupełnienia danych do wypłaty premii – poniżej krótkie przypomnienie zasad promocji. Sprawdź też inne konta BNP Paribas w promocji, znajdziesz je poniżej oraz na wskazanej stronie.
Konta BNP – aktywne promocje
Sprawdź inne, aktywne promocje kont osobistych BNP Paribas
ROR
❗sprawdź nagrody❗
ROR
klienci ind.
ROR
klienci ind.
Majowa premia
Uczestnikiem promocji mogła być osoba, która nie była stroną umowy ramowej z BNP Paribas od co najmniej 12 miesięcy.
Aby wziąć udział w promocji Majowa Premia należało:
- do 17.05.2020 zarejestrować się na stronie promocji i również w tym terminie złożyć wniosek o Konto Otwarte na Ciebie z kartą
- do 05.06.2020 zawrzeć umowę z BNP Paribas i w tym terminie również aktywować kartę wydaną do konta
Aby zgarnąć 100 zł w promocji BNP Paribas Majowa premia w czerwcu 2020 należało:
- zapewnić wpływ na łączną kwotę min. 1000 zł
- wykonać 4 płatności kartą na dowolne kwoty
Aby zdobyć kolejne 100 zł w promocji BNP Paribas Majowa Premia w lipcu 2020 należy:
- zapewnić wpływ na łączną kwotę min. 1000 zł
- wykonać 4 płatności BLIKIEM na dowolne kwoty
O przyznaniu nagrody bądź nagród BNP powinien poinformować Cię:
- dla pierwszej nagrody 100 zł w gotówce za spełnienie warunków w czerwcu 2020 – do 19.07.2020
- dla drugiej nagrody 100 zł w gotówce za spełnienie warunków w lipcu 2020 – do 24.08.2020
Na pierwszą wiadomość należy zareagować i do 25.07 zalogować się na stronie promocji (za pomocą danych, które zostaną przesłane na adres email), na której należy podać numer konta do odbioru premii – oczywiście chodzi o numer konta założonego w promocji.
Brak maila?
Warunki promocji spełnione a e-maila z informacją od BNP Paribas nie dotarł? Na początku sprawdź foldery spam, kosz itp. a jeśli nie znajdziesz wiadomości, to rozważ złożenie reklamacji. Szczegółowe informacje o sposobie postępowania w regulaminie promocji MAJOWA PREMIA.
Poniżej skrót:
- 1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
- majowapremia@bnpparibasplus.pl
- 2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
- 3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
Dodatkowe informacje na wskazanych stronach www i w regulaminach, a osobom biorącym udział w poprzednich odsłonach promocji, o konieczności uzupełnienia danych do wypłaty premii!