Nadszedł czas na uzupełnienie danych w promocjach „Wiosenny bonus” lub „Szansa na bonus”. Pierwsza z nich, czyli Wiosenny Bonus to zarazem ostatnia promocja banku BGŻ BNP Parbias, natomiast Szansa na Bonus to jedna z pierwszych promocji z logo BNP Paribas, a do zdobycia było odpowiedni do 250 lub do 200 zł premii. Poniżej krótkie przypomnienie.
Konta BNP
Sprawdź konta BNP Paribas w promocji, jeśli nie możesz skorzystać z opisywanej promocji lub znasz opisywaną ofertę, albo odwiedzasz tę stronę już po zakończeniu promocji, lub przejdź do szczegółowego opisu:
ROR
❗sprawdź nagrody❗
ROR
klienci ind.
ROR
klienci ind.
Wiosenny Bonus – skrót
Po złożeniu wniosku i podpisaniu umowy należało:
- do 31 maja aktywować GOmobile
- wykonać przelew z konta
- zapewnić wpływ w kwocie min. 1000 zł
- wykonać płatności kartą na kwotę min. 200 zł
O przyznaniu nagród organizator poinformował mailowo:
- do 19.07.2019 – informacja o przyznaniu pierwszej nagrody, do 25.07. należy się zalogować na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii. 100 zł wpłynie na Twoje konto do 31.07.
- do 30.09.2019 – informacja o przyznaniu drugiej nagrody. 150 zł wpłynie na Twoje konto do 30.09.2019.
Pamiętaj, że do momentu otrzymania nagród karta, konto i dostęp do bankowości internetowej muszą być aktywne, szczegółowe inf. pod odnośnikiem powyżej.
Szansa na Bonus – skrót
Po podpisaniu umowy i pełnej aktywacji konta należało aktywnie z niego korzystać:
- w czerwcu 2019: wykonaj transakcje na łączną kwotę min. 300 zł i zapewnij wpływ na kwotę min. 1000 zł
- w lipcu 2019: wykonaj transakcje na łączną kwotę min. 300 zł i zapewnij wpływ na kwotę min. 1000 zł
Informacja o przyznaniu pierwszej nagrody (100 zł za wpływ i płatności kartą) powinna przyjść na Twój adres email do 22.07.2019. Nieco później, bo do 26.07 należy uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii, a nagrodę (100 zł) otrzymasz na Twoje konto BNP Paribas do końca lipca.
Kolejną stówkę zagarniesz za aktywność w lipcu (wpływ i płatności kartą), powiadomienie otrzymasz do 22.08.2019, a przekazanie premii nastąpi do końca sierpnia.
Pamiętaj, że do momentu otrzymania nagród karta, konto i dostęp do bankowości internetowej muszą być aktywne, szczegółowe inf. pod odnośnikiem powyżej.
Brak maila?
Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji.
Jak napisać reklamację w promocji Wiosenny Bonus? Odsyłamy do regulaminu:
- https://wiosennybonus.bnpprofi.pl/regulamin.pdf
Jak napisać reklamację w promocji Szansa na Bonus? Odsyłamy do regulaminu:
- https://szansanabonus.bnpprofi.pl/regulamin.pdf
W skrócie, reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia promocji należy zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
- wiosennybonus@bnpprofi.pl – dla pierwszej promocji
- szansanabonus@bnpprofi.pl – dla drugiej oferty
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
👉 Najlepsze promocje (wybrane):
Kredyt gotówkowy Credit Agricole w promocji Łap gotówkę z prowizją 0% |
Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek |
2 komentarze
Po zgarnięciu kasy można zamknąć konto?
tak