Przypominamy o konieczności uzupełnienia danych w promocji mBank Twoje Konto z Bonusem i Premią, w ramach której było do zdobycia do 250 zł w gotówce, bon 50 zł do Biedronki oraz do 250 zł w programie poleceń, a dodatkowo ciekawa oferta dla oszczędzających: 2,5% do 20.000 zł do końca września br.
Twoje Konto z Bonusem i Premią mBank – najnowsza edycja promocji, bardzo proste warunki
Zasady – skrót
Promocja dedykowana była dla osób, które począwszy od 01.01.2017 r. nie były lub nadal nie są
- posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego przez Bank
- lub rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017.
Aby wziąć udział w promocji należało zarejestrować się na stronie oferty do 31 marca, zaakceptować regulamin, włączyć moje cele i najpóźniej do 15 kwietnia podpisać umowę o konto i kartę.
Aby zgarnąć 100 zł na start oraz 50 zł do sklepów Biedronka najpóźniej do końca miesiąca po miesiącu przystąpienia do promocji należało:
- wykonać co najmniej 5 płatności kartą lub BLIKiem na dowolne kwoty!
To wszystko, nagrody:
- O przyznaniu premii organizator powiadomi Cię mailowo do 24.06.2019.
- Od dnia otrzymania maila masz 7 dni na uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii (do 30.06.2019), należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane
- Bonus czyli 100 zł w gotówce i 50 zł w bonach do Biedronki zostanie przekazany do 30.06.2019.
Inne konta, z którymi zarobisz
Sprawdź inne konta osobiste, z którymi zgarniesz ekstra premię, vouchery lub karnety:
ROR
🔥bonus 500 zł
ROR
🔥do 500 zł moneyback
ROR
❗sprawdź nagrody❗
Postępowanie reklamacyjne
Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to mail z powiadomieniem nie dotarł? Zacznij od sprawdzenia folderów:
- kosz,
- spam
- oferty itp.
do których często lądują tego typu wiadomości. Jeśli nie znajdziesz maila, to nie pozostaje nic innego, jak złożyć reklamację, poniżej sposób postępowania (z regulaminu https://bonusmbank.ebrokerpartner.pl/regulamin.htm):
- Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce „REKLAMACJE” lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 31.07.2019 r.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu lub Premii, a w przypadku reklamacji przesyłanych drogą pocztową, również adres korespondencyjny.
- Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.
- Niezależnie od postanowień określonych powyżej, Uczestnik, będący konsumentem, ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016 poz. 1823). W tym celu Uczestnik może zwrócić się z wnioskiem o rozpoznanie sprawy na drodze pozasądowej m.in. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej; Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub o pomoc do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Wszystkie powyższe pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny.
- Reklamacje osób, które nie zarejestrowały Profilu Uczestnika w Serwisie nie będą rozpatrywane przez Organizatora.
👉 Najlepsze promocje (wybrane):
![]() Kredyt gotówkowy Credit Agricole w promocji Łap gotówkę z prowizją 0% |
![]() |
![]() |