W drogę z kontem Optymalnym BGŻ BNP Paribas – uzupełnij dane

W drogę z kontemJeśli brałeś(-aś) udział w promocji „W drogę z Kontem” to nadszedł czas na uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.

Informacja o przyznaniu premii powinna przyjść na Twój adres email do 18.04.2018, a do 26.04.2018 masz czas na uzupełnienie danych niezbędnych do jej wypłaty.

Przypominamy, że po rejestracji i podpisaniu umowy (na to ostatnie był czas do 12.01.2018) należało w miesiącach styczeń – marzec 2018:

  • wykonać 5 transakcji bezgotówkowych na stacjach paliw (kody MCC 5541, 5542 i 5983)

Dodatkowe informacje w podlinkowanym wpisie.

 

Konta BNP Paribas

Oferta "W drogę z kontem Optymalnym BGŻ BNP Paribas – uzupełnij dane" już niedostępna albo nie możesz z niej skorzystać? Sprawdź inne konta BNP Paribas w promocji lub przejdź do szczegółowego opisu "W drogę z kontem Optymalnym BGŻ BNP Paribas – uzupełnij dane"

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie logo

Konto osobiste

ROR

konto z BLIK;

Ekstra bonus

❗sprawdź nagrody❗

Karta Otwarta na Świat
Karta Otwarta na Świat logo

Konto osobiste

ROR

Konto dla

klienci ind.

Karta Otwarta na eŚwiat
Karta Otwarta na eŚwiat logo

Konto osobiste

ROR

konto z BLIK;

Konto dla

klienci ind.

 

Przy okazji przypominamy o dwóch aktywnych promocjach BGŻ BNP Paribas:
Konto Optymalne z premią + darmowe treningi

oraz

Dla obydwu promocji można dodatkowo zgarnąć do 300 zł premii w ramach płatności mobilnych, zobacz też:

 

Warunki spełnione i brak maila?

Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji, o czym mówi regulamin promocji:
Konto Oszczędnościowe BZWBK

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@wdrogezkontem.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli reklamujący chce, aby odpowiedź została mu przekazana mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
  4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
  6. Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 7 – 10.
  7. Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w Oddziałach lub Centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres Centrali Banku, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 367 847 lub +48 22 566 93 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w Oddziale, drogą elektroniczną – systemami bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie Internetowej Banku.
  8. Konto lokacyjne Alior BankPo złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
  9. Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2016 roku, poz. 892 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  10. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji ze względu na konieczność uzyskania w tym zakresie dodatkowych informacji lub dokumentów, w tym także od innych instytucji uczestniczących w realizacji lub rozliczeniu reklamowanej transakcji (np. inny bank – w przypadku reklamacji dotyczącej wypłaty w bankomacie, należącym do tego banku, bądź inny podmiot – w przypadku transakcji dokonanej w punkcie handlowo-usługowym), Bank, pomimo niezakończenia postępowania reklamacyjnego, warunkowo uznaje rachunek kwotą reklamowanej transakcji. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, Bank obciąża odpowiedni rachunek posiadacza kwotą warunkowego uznania.
  11. Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń Klienta wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy.

 

👉 Najlepsze promocje (wybrane):

🥇Oprocentowanie 7,5% Elastyczne Konto Oszczędnościowe VeloBank

🥇Oprocentowanie 7,5% Elastyczne Konto Oszczędnościowe VeloBank

⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)

⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)

Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek

Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek


Podziel się opinią / komentarzem

Podaj wynik działania: trzy odjąć jeden. Odpowiedź wpisz słownie*  

👍 Sprawdź też 👇

Millennium Profit - konto oszczędnościowe 6,25% do 100 tys. zł (⚡edycja 66)
Millennium Profit - konto oszczędnościowe 6,25% do 100 tys. zł (⚡edycja 66)

Ranking lokat w euro € najlepsza lokata walutowa w euro
Ranking lokat w euro € najlepsza lokata walutowa w euro

(rankingi, ost. aktualizacja ✍08 kwietnia)

ranking lokat, najlepsze lokaty z wysokiem oprocentowaniem Najlepsze lokaty - ranking lokat bankowych
Konto oszczędnościowe z wysokim oprocentowaniem Konto oszczędnościowe na wysoki procent
Konto osobiste z bonusem pieniężnym Ranking kont bankowych - konto osobiste z premią
Konto firmowe z bonusem pieniężnym Konto dla firmy z bonusem pieniężnym
Znajdź kredyt gotówkowy kalkulator i wyszukiwarka Znajdź najtańszy kredyt gotówkowy kalkulator
⚡Lokata na NOWE ŚRODKI Santander Consumer Bank (bez konta) - 5% do 400 tys. zł - oprocentowanie i opinie
⚡Lokata na NOWE ŚRODKI Santander Consumer Bank (bez konta) - 5% do 400 tys. zł - oprocentowanie i opinie

5% PKO Konto Oszczędnościowe PLUS w PKO BP
5% PKO Konto Oszczędnościowe PLUS w PKO BP

Kod promocyjny Velobank i bonusy w programie poleceń Doceniam Velo - Polecam Velo
Kod promocyjny Velobank i bonusy w programie poleceń Doceniam Velo - Polecam Velo

Kredyt gotówkowy Credit Agricole w promocji Łap za gotówkę na wiosnę z prowizją 0%
Kredyt gotówkowy Credit Agricole w promocji Łap za gotówkę na wiosnę z prowizją 0%

⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)
⚡Oprocentowanie VeloBank 5% lokata na NOWE ŚRODKI (🚩lokata bez konta)

Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek
Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek

Ranking kont oszczędnościowych KWIECIEŃ 2025 🏆️ Najlepsze konto oszczędnościowe [👍aktualny]
Ranking kont oszczędnościowych KWIECIEŃ 2025 🏆️ Najlepsze konto oszczędnościowe [👍aktualny]

🥇Oprocentowanie 7,5% Elastyczne Konto Oszczędnościowe VeloBank
🥇Oprocentowanie 7,5% Elastyczne Konto Oszczędnościowe VeloBank

Pierwsza pożyczka Vivus za 0 zł – od 100 do 3000 zł od Vivus na 61 dni z RRSO 0%
Pierwsza pożyczka Vivus za 0 zł – od 100 do 3000 zł od Vivus na 61 dni z RRSO 0%

🔍Kredyt gotówkowy 3000 zł na 6 miesięcy🔎