Jeśli brałeś(-aś) udział w promocji „W drogę z Kontem” to nadszedł czas na uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.
Informacja o przyznaniu premii powinna przyjść na Twój adres email do 18.04.2018, a do 26.04.2018 masz czas na uzupełnienie danych niezbędnych do jej wypłaty.
Przypominamy, że po rejestracji i podpisaniu umowy (na to ostatnie był czas do 12.01.2018) należało w miesiącach styczeń – marzec 2018:
- wykonać 5 transakcji bezgotówkowych na stacjach paliw (kody MCC 5541, 5542 i 5983)
Dodatkowe informacje w podlinkowanym wpisie.
Konta BNP Paribas
Oferta "W drogę z kontem Optymalnym BGŻ BNP Paribas – uzupełnij dane" już niedostępna albo nie możesz z niej skorzystać? Sprawdź inne konta BNP Paribas w promocji lub przejdź do szczegółowego opisu "W drogę z kontem Optymalnym BGŻ BNP Paribas – uzupełnij dane"
ROR
❗sprawdź nagrody❗
ROR
klienci ind.
ROR
klienci ind.
Przy okazji przypominamy o dwóch aktywnych promocjach BGŻ BNP Paribas:
oraz
Dla obydwu promocji można dodatkowo zgarnąć do 300 zł premii w ramach płatności mobilnych, zobacz też:
Warunki spełnione i brak maila?
Spełniłeś(-aś) warunki promocji, a mimo to bank nie przysłał Ci maila? Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia folderów kosz, spam itp., a jeśli tam nie znajdziesz emaila od banku, to nie pozostaje nic innego, jak napisanie reklamacji, o czym mówi regulamin promocji:
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@wdrogezkontem.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli reklamujący chce, aby odpowiedź została mu przekazana mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Klient może składać w Banku reklamacje (zastrzeżenia) dotyczące usług świadczonych przez Bank na zasadach opisanych w § 5 ust. 7 – 10.
- Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – osobiście w Oddziałach lub Centrali Banku albo przesyłką pocztową na adres Centrali Banku, ustnie – telefonicznie pod numerem infolinii Banku tel. 801 367 847 lub +48 22 566 93 00 (infolinia czynna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, opłata za połączenie wg cennika operatora) albo osobiście do protokołu w Oddziale, drogą elektroniczną – systemami bankowości elektronicznej lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie Internetowej Banku.
Po złożeniu przez Klienta reklamacji, Bank rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi w formie pisemnej (listownie) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym pocztą elektroniczną na wniosek Klienta.
- Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U. 2016 roku, poz. 892 z późn.zm.) rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi na reklamacje przez Bank następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej Klientowi wyjaśnia przyczynę opóźnienia, wskazuje okoliczności wymagające ustalenia do rozpatrzenia sprawy oraz określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji ze względu na konieczność uzyskania w tym zakresie dodatkowych informacji lub dokumentów, w tym także od innych instytucji uczestniczących w realizacji lub rozliczeniu reklamowanej transakcji (np. inny bank – w przypadku reklamacji dotyczącej wypłaty w bankomacie, należącym do tego banku, bądź inny podmiot – w przypadku transakcji dokonanej w punkcie handlowo-usługowym), Bank, pomimo niezakończenia postępowania reklamacyjnego, warunkowo uznaje rachunek kwotą reklamowanej transakcji. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, Bank obciąża odpowiedni rachunek posiadacza kwotą warunkowego uznania.
- Postępowanie reklamacyjne Banku nie wyłącza roszczeń Klienta wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy.