Przypominamy o promocji Zarabiaj z duetem korzyści i konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii, która wynosi 140 zł dla nowych klientów Toyota Bank i 70 dla obecnych.
Chcesz otrzymywać przypomnienia o konieczności uzupełnienia danych dla innych promocji? Polub nasz profil na FB.
Zarabiaj z duetem korzyści
Promocje opisywaliśmy w ramach wpisów:
oraz
do których oczywiście odsyłamy.
W skrócie:
- należało posiadać konto w Toyota Bank (obecny klient) lub założyć konto w Toyota Bank (nowy klient), a następnie
- założyć i utrzymać lokatę przez wymagany okres, pamiętając również o wyrażeniu wymaganych zgód marketingowych,
- w wymaganym terminie zalogować się i uzupełnić dane wymagane do wypłaty premii
Organizator promocji wysyłał powiadomienia i teraz:
- należy uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii
Odsyłamy do podlinkowanych powyżej wpisów, w których terminy oraz (a może przede wszystkim) odnośniki do regulaminów promocji, zobacz też:
Zarabiaj z duetem korzyści – brak maila?
Spełniłeś(-aś) warunki promocji i brak maila? Przede wszystkim sprawdź foldery typu „spam”, „kosz” itp. Jeśli mimo wszystko nie znajdziesz wiadomości od Toyota Bank, to nie pozostaje nic innego, jak złożyć reklamacje. Postępowanie reklamacyjne opisuje regulamin (odsyłamy do odnośników powyżej).
Uwaga, regulaminy dla poszczególnych edycji nieznacznie różnią się:
- 1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z organizacją i przebiegiem Promocji należy składać pisemnie ze wskazaniem przyczyny reklamacji do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres duetlokat2@bankzpremia.pl. Reklamacje można składać nie później niż do dnia 31.10.2018 roku.
- 2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii i/lub Premii dodatkowej.
albo
- 1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją prosimy składać pisemnie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres duetlokat1@bank.zpremia.pl. Reklamacje można składać nie później niż do dnia 25.09.2017 roku.
- 2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii i/lub Premii dodatkowej.
- 3. Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza ani nie ogranicza prawa dochodzenia roszczeń w sądzie powszechnym.
Jeżeli brałeś(-aś) udział w promocji, to raz jeszcze odsyłamy na strony, które podlinkowaliśmy powyżej, zobacz też:
👉 Najlepsze promocje (wybrane):
![]() |
![]() Promocja Millennium: limit w koncie z prowizją 0% i 7 dni w miesiącu bez odsetek |
![]() Kod promocyjny Velobank i bonusy w programie poleceń Doceniam Velo – Polecam Velo |